Видавництво ArtHuss готує до друку книгу «Теорія розваг для ігрового дизайну»
«Теорія розваг для ігрового дизайну» — це одне з класичних видань для розробників ігор, яке концентрується на ключовій ідеї кожної гри: як зробити її розважальною, щоб захопити увагу користувачів.
Автор книги, ігровий дизайнер Раф Костер досліджує що лежить в основі сучасних відеоігор та які у них схожі елементи з традиційними іграми на кшталт шахів чи навіть хрестиків-нуликів. В основі кожної гри лежить концепція розваг. Це книга, яка справді надихне та спонукає дизайнерів ігор мислити по-новому; однак універсальне повідомлення автора вплине на дизайнерів з усіх розважальних індустрій. Унікальний підхід книги полягає у високому рівні візуалізації: розкадровка в поєднанні з розповіддю про мистецтво та практику дизайну для теорії розваг. Проектування ігор полягає в тому, щоб зробити інтерактивні продукти, такі як ігри, цікавими, захоплюючими та викликати залежність у користувачів.
Раф Костер − експерт ігрового дизайну, доробок якого охоплює майже всі напрями індустрії ігор. Він створив LegendMud, відзначений багатьма винагородами текстового віртуального світу. Працював головним дизайнером та директором на масштабних ігрових проєктах, як-от Ultima Online та Star Wars Galaxies. Окрім розробки ігор він займається й ідейним наповненням та контентом. Як дизайнер, письменник, художник, композитор і програміст доклався до великої кількості інших проєктів: від ігор для фейсбуку до однокористувацьких ігор для портативних консолей. Багатий практичний досвід дозволив автору проаналізувати типові помилки, які виникають у розробників та те, як їх не допустити в процесі роботи над проєктом.
Ця книга відображає справжню суть того, що спонукає нас шукати продукти та досвід, які справді веселі та розважальні. Автор майстерно представляє свою теорію і показує, як вона діє на практиці. Чому деякі ігри швидко набридають, а інші роками залишаються привабливими? Як ігри навчають? Будь-кому, хто цікавиться дизайном, сподобається, як ця книга. По перше, вона може слугувати як короткий натхненний посібник із дизайну ігор або як інформативна дискусія, яка детально описує глибокі думки великого розуму в ігровій індустрії.
Книгу вже можна придбати за попереднім замовленням.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)